Selma2023 Kızlar 10 aylık bebeğim var 3 gündür ishal ve huzursuz pişik oldu dişide cikmadi acaba dişimi çıkacak pek iştahlıda değil çok kötü pişik oldu nasıl geçer bi bilginiz varmı
Meriskus Selma2023 bepantol hametan ? Gibi kremleri kullandınızmı yada organik kantaron yağı varsa iyi geliyor Sık sık altını havalandır Islak mendil yerine ılık suya pamuk batır onunla sil Kaka yapınca yıka ve kurula havalandırırken kremle
starwomen Selma2023 Poposunda ıslak mendil kullanıyorsanız bir süre kullanmayın. Su ile yıkayın ve havalandırın. Zeytinyağı, kantaron yağı sürün ama havalansın açık dursun yağlardan sonra
Selma2023 Meriskus krem sürüyorum ıslak mendili yıkıyorum öyle kullanıyorum bazende bez takmıyorum yıkayıp sadece pijamasini giydiriyom
Selma2023 starwomen zeytinyağı fayda etmedi vazelin felan sürdüm yıkadım daha da geçmedi ya acaba dis mi cikariyor
Meriskus Selma2023 mantarmı pişikmi ? Benim kızım 2 gün önce pisik sandım hametan kullandım gecmedi travazol aldırdom hemen gecirdi bol boş havalandır canım yıka havalandır
starwomen Selma2023 diş döneminde bazı bebeklerde ishal olabiliyormuş canım öyle de olabilir. Arkadaşımın kızı da öyle olmuştu pişik de olmuştu balsam kullanıyordu
Selma2023 Meriskus önceden yoktu cnm 3 gün içinde oldu mantar olsa önceden de olurdu biraz geçti gibi de