Aymiri siemens marka gs33vvweon kodlu ürünü kulkanıyorum, genel anlamda memnunum sadece buzlanıyor ve temizlemek gerekiyor yılda 2 kez falan, uygun diye o dönem bunu aldık, bilgin varsa 2 türü oluyor derin dondurucuların statik ve no frost olarak, statikler eski modeller buzlanıyor ve temizlemek gerekiyor, no frostlar bi tık pahalı ama buzlanma durumu yok, o yüzden imkanın varsa no frost bakmanı önerebilirim