Deletedmom_119 Göğüs ucum yara göğsümde ağrı var değişik bi sertlik var ama böyle ceviz gibi falan yuvarlak değil damar gibi uzayan bi sertlik damarlarım sertleşmiş gibi bu mastit değil dimi ne olabilir fikri olan var mı ?
Meriskus Deletedmom_119 göğüs ile ne sıkıntın olursa olsun mutlaka doktora git Elle muane ediyor Şüphe duyuyorsa ultrasona gönderiyor En son biyopsi yapıyor Hafife alınmamalııııı . Git için rahat etsin Korkutmak için söylemiyorum başıma geldi ertesi gün doktora gittim Biyopsi oldummmm çok şükür temiz sonuclarım
Deletedmom_119 Meriskus teşekkür ederim mastit bile değilsem genel cerrah bakar mı öncesinden kadın doğuma falan gitmeye gerek var mı