fatoss12 gelmiyor diye düşünmeyin gelir bende sezaryen oldum ilk başlarda yok gibiydi sonra geldi şükür oğlum 4 aylık şu an. Öncelikle geleceğini ve sütünüzün olduğunu bilin. Size tavsiyem e bebekte mamsell stil emzirme çayı var ondan alın bir an önce için. Bana çok faydası olmuştu hala daha içiyorum tadı da güzel.