Doğum yapalı 5 ay oldu daha 7 kilo gitti onlarda ödemler büyük ihtimalle yediklerime çok dkkat ediyorum ama hareket sıfır malesef o yüzden yerimde sayıyorum evde yapabileceğim sizin de yapıp faydasını gördüğünüz egzersiz var mı kızlar çok üzülüyorum artık kendime çok fazlam var 30 kilo vermem lazım 🥲