Kızım 11 aylık artık git gide beslenmek istemiyor katı zaten direk tükürüyor. Püre seklindede iyi yiyordu ama ondada zorlanmaya basladım eskiden püreyi daha iyi yiyordu artık nerdeyse onuda yemiyor. Mamayıda işte içiyor az. Ne yapabilirim yardımcı olur musunuz. İştahsız bi çocuk belli :(