tarcinlikurabiye Kızlar fisslerin düdüklü tenceresini aldım , düdüklüden korktuğun için hiç düdüklü tencerede yemek yapmadım . Düdüklü tencere yemek tarifleri, yemek öneriniz varsa paylaşır mısınız 🙏🏻 Ayrıca fisslerde kaç dakika ne pişiyor paylaşırsanız sevinirimm
Meriskus tarcinlikurabiye bende aşırı korkuyorum suratıma patladı bi kere Philips elektrikli varmıs düdüklü herkes baya memnun ya onu alıcam Ya fissler alıcam
Dhi tarcinlikurabiye dün karogm geldi,bugün burada tarif bulurum diye geldim:D yorum yazayımda kullanan arkadaşlar görsün başlığı :)
dryglnc tarcinlikurabiye fissler efsane bir ürün patlamasından korkmayın garantili ve zamandan tasarrufu muhteşem. Et veya tavuk max 15-20 dk, nohut kuru fasulye 8-10 dk, taze fasılye 5 dk çorba 4-5 dk da yapıyor. Ayrıca zamanınız yoksa havasının çıkmasını beklemiyorsunuz. Yandan yavaş yavaş basarak havasını alıp hemen açabiliyorsunuz. Patates 10 dk haşlayınca çatlıyor bile efsane gerçekten
mnsr Fissler çok çabuk pişiriyor Google fissler pişirme süreleri yazarsan birçok ürünün pişme süresi çıkıyor. Mercimek çorbasını 3-4 dk içerisinde pişiriyor. Patatesi 8-10 dk gibi bi sürede haşlıyor hatta baya haşlıyor :)
tarcinlikurabiye Dhi ben geldiği günün ertesi günü taze fasülye yemeği denedim . İki çizgi çıktıktan sonra beş dakika alarm kurdum yumuşacık olmuştu 👌🏻 kavrulmuş etin vardı önce soğan salça domates eti bi soteledim . Sonra fasulyeleri içine koydum, biraz su ekledim 5 dakikada pişti
tarcinlikurabiye Dhi bugün de oğluma et haşlayayım dedim , sırt eti vardı 15 dakika tuttum çıkarttık yumuşamıştı ama oğlum daha da yumuşak eti daha kolay yer diye bi 10 dk daha pişiricem . İçine de tavada salça kavurmuştum onu koydum bakalım nasıl olacakk
Dhi tarcinlikurabiye haftason önce nohut yaptım. sadece önceden ısladım haşlamadım. ikinci çizgi çıktıktan 10 dk sonra aldm çok güzel oldu ama 2 dakika daha dursa tam lokum olurduu vallahii dünde acelem vardı yeşil mercimeği haşlamadan yapmak zorunda kaldı internette 6 dk yterli diyordu ama öyle olmadı tekrar pişridim toplam 12 dk gibi bir sürede oldu ama yşil merciğimği 1. kademede işirmek gerekiyormş ama benimki en kısık ocakta bile 2. çizgie çıktı orasını anlayamadım vallahi ama lezzetli oldu öyle böyle el ayarımı oturtacağım :D
EgemenAtam tarcinlikurabiye Ben de gecen hafta aldim valla elim ayagim oldu ya. Mercimegi 5 dk yapti. Dun de barbunya yaptim 10 dakika tuttum fazla pismis 6 dk felan yeterli galiba.Valla parasini hakediyor👍