pozitifanne06 prensesininannesi5838 bunlar kapitalist sistemin oyunları diyip kadınlar günü sevgililer günü anneler günü hiçbirini itina ile kutlamıyor annene niye hediye aldın diye soruyor odun adam
prensesininannesi5838 pozitifanne06 değişik insanlar hep var benimkisi de kutlar ama herzaman der dogum gunu ne qnneler gunu ne sevgililer günü ne vs vs hiç sevmez
visneli_turtamm prensesininannesi5838 sanmıyorum, genelde de kutlamaz zaten,birde beni üzdügunde, konuşmuyorum diye o daha çok trip atıyor
prensesininannesi5838 visneli_turtamm yaaa bu erkekler çok farkli bunları anlamak büyük güç gerçekten 🤣🤣