tubitttuuubb Arkadaşlar hepimizin anneler günü kutlu olsun bebeğim dört aylık az önce kakasında siyah ipliksi bişey gördüm maalesef mama ile besleniyor yaşayan varmı
hunilimomy tubitttuuubb Merhaba annemiz, forum kuralları gereği hassas içerikli (Kaka vb.) görsel paylaşmak yasaktır. Görsel bu nedenle silinmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz
selimalpinannesi Canım eğer özele gidiyorsan doktoruna mesaj at görseli o sana bilgi verir ama benim doktorum eğer kan yoksa kaka da rengi şekli sıkıntı değil demişti
tubitttuuubb selimalpinannesi yo özel değil ankaradan Konya Ereğli’ye yeni taşındık burasıda küçük şehir napacam bilmiyorum hastaneye gideceğim şimdi
selimalpinannesi tubitttuuubb anladım canım o zaman için rahat etsin randevu alıp bir doktora sor en iyisi
ikiaslanannesi tubitttuuubb Doktora danışın o zaman alerjik olabilir veya yeşil kaka usuttgunu de gösterir
melegim71 tubitttuuubb kan ilaci aliyosa o yapar borde parazit felanda olabilir besin alerjiside olabiliyor