Arkadaşlar ben 19 Eylulde doğum iznine ayrildim, 17 Ekimde doğum yaptım ve raporum 15 Ocakta bitiyor.Normalde bu süreler icinde şirket maaş ve sigorta odemiyor , sgk rapor bitiminde son 3 aylik toplam brut ücret uzerinden hesap yaparak toplu para veriyor.ama bugün sgk ya girdigimde emzirme ödeneginin altında ANALIK adi altinda 2143 tl ödeme gözüküyor , daha raporum bitmedi bu neyin ödemesi , ikincisi eger sgk nın ödedigi toplam tutara dahil birşeyse hesap tutmuyor .çunkü izne ayrıldıgım tarihle doğum yaptığım tarih arası bi rapor olarak gözüküyor ve benim 1 aylık brüt ücretim 4500 , biliyorsunuz brüt ucretin 2/3 ü uzerinden hesap yapiliyor.4500 ün 2/3 ü 3000 lira ediyor . Ve yatan para 2143.bunun ne oldugunu bilen var mı ?