aselmomm1 Linclemeyin nolur kızımı emzircektim saat 12 den beri uyumuyor yanıma yatırdım uyuya kalmısım ama uykusuzluktan 12 den beri yataktan düstü yüz üstü ve biraz yüksek uykusu oldugu icin uyukluyor ağladı emzirdim uyudu suan napmalıyız nolur yazın
Sedaaa55 aselmomm1 uyutmasaydınız daha iyiydi. Uyandırmaya çalışın bi sorun yok herşey normalse acile götürmenize gerek yoktur
Deletedmom_108 aselmomm1 Dr a gitmelisiniz burda size ne yazılsa da boş bu konuda. Bu tür düşmelerde mutlaka dr a gitmelisiniz.
Gunes-1 aselmomm1 bizim bebeiş birkaç kere düştü yataktan en son doktorumuz tomografi istedi yüksel diye bebek olduğu için ne olacapı belli olmaz dedi
Aysimaninannesii aselmomm1 benim bebeğim de çok düştü ama uyutmaman lazım darbe ye karşı çok sert kafasini vurduysa götür hastaneye ama uyutma bak çocuğun tavırlarına
eda-1amine aselmomm1 en az 2 saat uyutmayacaksiniz düşme olaylarında göz kayması denge kaybı kusma baygınlık gibi şeyler varmı gozlemleyeceksiniz biri olursa hastaneye gotureceksiniz şimdi nasıl düştüğünü kaç santimden düştü bilmiyoruz ki
minikoglummmmm aselmomm1 direk götürün anormal bişey yapmasa da götürün benim oğlum da düşmüştü anormal bir durum yoktu ama ben direk götürdüm anlında ufak bir çatlak çıktı asla ihmal etmeyin
marsiyen aselmomm1 Buradakiler ne diyebilir ki çocuk sizin çocuğunuz en iyi siz gözlemleyebilirsiniz. Risk almayın acile götürün doktor kontrol eder. Her düşmede tomografi çekilmiyor.
Deletedmom_117 aselmomm1 Düşeceğini düşünüp yatağın ayaklarını söktum kisalttim Düşüyor sürekli 🥲geri geri iniyodu bı ara bıraktı kendini Atiyo resmen kısa olunca bir sorun yok
Aleyunll aselmomm1 benim bebeğim ilk düştüğünde korkudan acile gitmiştik hemen doktorda endişelenecek birşey yok bıngıldağı sişseydi o zaman sorun olabilir falan demişti ayrıca böyle anlarda sakin olup bebeği bir an önce doktora götürüp tedbirli olmak gerek. Çok geçmiş olsun