Kızlar hani uyku eğitimi sayfalarında felan yazıyodu ya 5de uyanması varsa yorgun uyuyor geç uyuyor yada Erken uyuyor yada 2 uykudan tek uykuya geçiş gibi neden 5de uyanma oluyor, 1 saattir sallıyorum 5den beri yok uyumadı en sonunda kaldırdım napıyım, ama ilk defa gece çok fazla uyanmadan uyudu ona şükür yani yinede 5de uyanması normal mi bilemedim 9da uyudu 12ye kadar 2 3 kere felan uyandı 12den 5e kadar kesintisiz uyudu, normal zamanda 100 kere uyanırdı ama güne 8de başlardı