dilan1207 kardiyolojiye görünmeniz lazım, çocuk doktoru sevk etmedi mi? Benim bebeğiminde kalbinde delik var, ta hamilelikte görülmüştü, doğdugundan beri kardiyoloji takipliyiz. Dediğiniz gibi doğdugundan itibaren ilk 2ay vücudunda o dantel görünümü hep vardı, şimdi 3buçuk aylık hala arada oluyor, bizimkinde çok şükür morarma yok ama kızarıyor, birde beyaz tenli o yüzden kıpkırmızı oluyo. Doktor kızarmadan korkma morarma kötü dedi. Özellikle dudak çevresinde morarma oluyo mu diye gözlemle dedi hiç olmadı çok şükür. Bizde var diyorsunuz, vakit kaybetmeden götürün baktırın bence.