4 aylık olcaz yarın bi ara dönüyordu kesti yüz üstü de durmaktan nefret ediyor başını kaldırmak istemiyor direk cıglık atıyor cok da hareketlidir ama onu yapmak istemiyor tabi her bebegın gelısımı farklıdır ama ilk anneliğim oyle yapınca neden diyorum kendime rahat bırak lu cocugu diyemiyorum 🥹 oturmak istiyor ellerinden tutunca kalkıyor oturuyor da karın üstü dursun istedim de basını azıcık kaldırıp yüzünü yere sürtüp bagırıyor normalde baktım da kollarından destek alması lazım falan filan yazıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️