mlk_91 Bebeğim 38 günlük ilk zamanlar kolay olur diye birkaç kişiden oneri almıştım vu durumu yaşayıp tavsiye eden var mı acaba 😊
bebekandmom mlk_91 evet ederim kırkı çıkar çıkmaz yaptırdım hemen iyileşti yarım kundak yaptık zaten çok hareketlenmediği için canı da acımadı ilk çişini yaparken ağladı ama sonra hiç bilmedi
busra2001 mlk_91 35 günlüktü sünnet olduğunda oglum 2 günde iyileşti lazerle yapildi kucuk bi alt tarafda dikisi vardi oda kendiliğinden eridi ilk cisindede bi sorun yasamadik rahattik suan 6 aylik herkes iyiki yaptırmışın diyo sizede tavsiye ederim
Ipek222 mlk_91 20 günlükken yaptırdık iyi ki yaptırmışız hiç ağlamadı 3 gün krem sürdük her bez değişiminde o kadar başka biley yapmadık sadece erken sünnette bazı kilolu çocuklarda yapışıklık olabiliyormuş ona dikkat edin
mawilimm 35 günlükken yaptırdık ilk gün birqz ağrısı oluyor bez değişiminde. Dönemediği için bakımı rahat olmuştu. Erken yaptırılmasını tavsiye ediyorum.