Deletedmom507 Sevilay61 https://ty.gl/e3ycpg0 yorumlara bakarak aldım ve instagram hesabını bilen anne sayfasında memnun kalan çok birebir aynı ölçüyor dediler aldım memnunum sessiz anında ölçüyor
Gizemta Balannesi ya bende motorolanınkini aldım kulaktan ateş ölçer çok övdüler ama bence de az ölçüyor.. ne olursa olsun en iyisi eski civalı koltuk altına koyulan gibi geliyor
Sevilay61 Gizemta gecen gun koltuk altı ölçüm yaptık 37.5 cıkıyordu hep. Acile gttiik ki ateş 40..o yüzden temassız almaaa karar verdik
Gizemta Sevilay61 alından ölçer mi iyi diyorsunuz.. bizde alalım yaa geçen 38.1 di ama çocuk yanıyordu doktorla görüştüm fitil verdim düşmeseydi acile gidecektik demekki gitsek bizimde 40 çıkacaktı😔 geçmiş olsun
Deletedmom507 Sevilay61 https://www.gittigidiyor.com/bebek-anne/xiaomi-mi-ihealth-temassiz-dijital-ekran-ates-olcer-termometre_pdp_502163552
Sevilay61 Gizemta acilde doktorlar hep altından ölçerle baktı benım de ordan dıkktımı cektı size de cok gecmıs olsun