dilara2387 Merhaba kızlar 4 ay oldu doğum yapalı sezaryan oldum daha yeni anca korse takabilirim önceden denediğimde acıyordu günde kaç saat takmalıyım
123aa Üstte kalsın ben de normal doğum yaptım bebeğim 2.5 aylık şimdi taksam etksii olur mu göbeğim kaldı bir de hangi korseyi kullanmayi düşünüyorsunu,