Aysunn25 Merhaba hanımlar doktorumuz kızımın gelişimi için Argivit önerdi boy ve gelişim için yani fakat Ben Focus olanı aldım Klasikte varmış hangisi neye iyi geliyor kullananlar hangisini kullanıyor öneriyor musunuz
minikoglan Aysunn25 ben klasik kullandım boy uzaması için gece yatarken iştah içinse sabah aç karnına öneriliyor. sanırım focus biraz daha kapsamlı dikkat dağınıklığı içinde geçerli boy kilo içinde yorumlarını oku istersen
Aysunn25 minikoglan teşekkür ederim ben Focus aldım gelişimi içinde iyi gelir inşallah gece veriyorum uyumadan önce
minikoglan Aysunn25 valla iştah için ve boy uzaması için almıştım yani öyle mucize olmuyo tabi ama az da olsa işe yaradı sanırım 2-3 şişe kullandım