okuyanpaylasananne oy oy hiç sormayın 1 haftadır uyku yok bende bugün de aynısı. Ya sünnet olduk 1 hafta önce o iyileşiyor kaşınıyor barış belli onun sıkıntısı, ya kabızlık yaşıyor gaz sorunu ile onun sıkıntısı ya da bilmiyorum her gece aglamalar, elini kolunu yastığın altına koymalar, daha nicesi. Yarına kadın doğuma randevum var 27 haftalık hamileyim bu arada çocuk doktoruna da gideceğiz ya da eşim götürür. O kadar yorgunum ki artık sinirleniyorum çocuğuma. Zoruma gidiyor anneliği beceremiyorum bir de ikinci var diyip duruyorum. Psikolojim bozuldu iyice. Yardım alayım diyorum şöyle 1 hafta dinleneyim hemde oğluma beraber bakacağım birisi olsun yanımda. Kv desen yokluğu varlığından inanın daha iyi. Varsa yoksa kızlarına yardım eder birgunden bir güne oturmaya gelmez. En son sünnet olduğunda geldi o da sünnet bitimi hemen gidecek oldu çünkü köydeki kızının yanına gidecekti yardıma. Hemen evimin az bı mesafesinde görümcem var o da ikinciye hamile 32. Haftasında her hafta 4-5 gün orada. Birgunden bir güne birşey lazım mı demez aramaz etmez. Annem de çalışıyor çocuk bakıcılığına gidiyor. Güven verdiği için çıkamıyor da. Çıksa da zaten babam göndermiyor. En son dün konuştum baban izin vermedi kızım başka zaman geleyim kendisi gelsin deyip gecistiriyor. Geldim anne benim de evim var gelmesem kalmasam amenna en son 1 hafta kaldım hem yarın misafirim var dedim tavırla. Bana gelince böyle ama görün bakın ki gideceği yapacağı herşeyi de yapıyor. En son perşembe günü geldi iş çıkışı kardeşimle gelmesi akşam 7ydi. 2.5 saat aralıksız telefonla konuştu dayım ve teyzemle. Oldu mu saat 10 e zaten zaman hızlı geçiyor bir şey anlamadım yani yine ha gelmiş ha gelmemiş birdi. Ecik der geri gider annem de anlayacağınız. Eşim çalışıyor eve gel yat uyu, yemek ye. Uyanık olduğu zaman az bı oynar ilgilenir sonra telefon telefon. Bir telefon var zaten başka neyim var dışarı da çıkmıyorum der hep. Usandım iyice kendimden bile soğudum yani. Bir bayan saçını taramaz mı yok tarayamiyorum. Birbirine girdi iyice. Elime tarağı alacak vaktim yok inanın ki. Varsa yapabileceğim bir şey lütfen bir akıl verin