erdemirr ben 4 yıl önce Veni Vidi göz de no touch lazer yaptırdım çok ama çok memnunum 3,5 numara astigmatım vardı şuan oh ne dünya varmış diyorum. İlk 4 gün yanınız da biri olsa yeterli çünkü ilk bir kaç gün bulanık görme oluyor 2 gün kadar da ağrı oluyor. Ben 6. Gün hastanede babaaneme refakatçi olarak bakmıştım. Herkese tavsiye ediyorum çevremde 3 4 kişi oldu hepsi de çok memnun