Gizmokzilla kucukaga şehir hastanesinden selvihan hanımı önerdiler randevu aldım 10 gün sonraya bakıcam inşallah iyidir 🥲
Tuuba101010 Gizmokzilla biz d selvihan hanima gidiyoruz uc cocugumun da doktoru ..cokkkk memnunuz 🤌🤌isini severek yapiyor
aybarsmom34 aslannn21 Merhaba. Konya’yı bilmediğim için soruyorum bu dediğiniz üniversite hastanesi olarak mı geçiyor ?
aslannn21 Arayıp iletişime geçebiliyorsunuz zaten öyle ilgiliki sizden önce kendisi panikliyor ne oldu diye 😀 en çok hoşuma o gitmişti asla baika bir doktor dahi düşünmem
Gizmokzilla Tuuba101010 ayy evet öyleymiş daha randevumuz gelmedi tanışamadık 😅 ama kuzenim şehir hastanesinde doktor beraber tutuyorlar nöbetleri falan, çok iyi bir doktor olduğunu söyledi, size kötü bir haberim var ama yazın Ankara’ya taşınıyorlarmış :(
Tuuba101010 Gizmokzilla yaaaaaa cidden mi 😭 heryere böyle doktorlar lazim inşaallah sayilari cogalir 🤲
Gizmokzilla Tuuba101010 inşallah inşallah amin 🌸 evet kendisi gitmek istemiyormuş ama eşinden dolayı gideceklermiş ben de üzüldüm daha tanımadan 😅