niloya94 ben de aynısını 36.günde falan olduö. Tam kanama bitti bitecek derken karın ağrısı ile birlikte yoğun parçalı şekilde kanamam oldu adet oldum heralde dedim. Ama 40 başı olmuşsun dediler. Nedir bilmiyorum ama benim tam 40.günde kanamam bitti. 4 gün ağrılı şekilde yoğun kanama yaşadım. Doktora muayeneye gideceğim bence siz de ihmal etmeden gidin