Benim oğlumda 36 haftalık doğdu normalde kontrollerde uzun doğacak demişti doktor ama erken doğduğu için 46 cm doğdu, şuan benim ki de ortalama boyda. Birçok video izledim şuanki boyu değil asıl kalıcı boyu 2-3 yaşlarında belli oluyormuş çocuk doktorları öyle söylüyor aile genetiğine çeker erken doğumla bir alakası yok yani merak etme