(EPILASYON )Arkadaşlar tepeden tırnağa epilasyona gidecem daha gitmedm yüz bölgesini de istiyorum fakat yüz bölgesini istersem 1 ay boyunca almicakmışım ve seanstan seansa alincak sadece. seans sonrası bıyıkların çıkarsa seanslarm bitene kadar hiç dokunmicaksn dediler istersen yapariz fakat çalışan ben önermiyorum eskisinden daha farklida çıkabiliyor ince tuyse kalında çıkabiliyor ben önermiyorum dedi. Yüzünden epilasyona giden dostlarım ne yapmalıyım. Eskisinden iyi mı kötü mü oluyor. Arkdaslrinz veya sizin onerileriniz ne ?