Acil bir sorun olacak şimdi bebeğim 7+ 6 günlük 3 defa adet oldum İlk adetim ve ikincisinin arasında herhangi bir kanama olmadı ikinci adetimden sonra 2 kanama arası oldu ve 3 adetimi olduktan sonra şimdi bugün tam 4 gündür yine kan görüyorum ama lekelenme gibi bunlar sizdede oldumu normal midir bir doktora görünmek gerekiyormu ?