Kendin neden uyandırıyorsun ama ya. Sonra çok pişman olursun. Çünkü bebeğin artım öyle alışır ve uykuyu çok ararsın. Benim bebeğim geceleri hep saat başı uyanan bir bebekti. 8 aylık oldu hâla aynı.. acıkıp sürekli uyanıyor. Azıcık içip uykuya dalıyor sonra yine uyanıyor. Bunu huy etti ve ben artık bittim… siz sakın ellemeyin çocuğu uyusun rahatınıza bakın sizde.. uyuyun dinlenin