mervoto devlet Hastanesinde yapmıyorlar ama özel KBB doktorı yapıyor galiba bi aparat takıp bantlıyorlar kulağı en az 1 ay öyle duruyor hiç açılmadan . Kulak şekillendirme oluyor galiba . Sadece yatarken falan kapatmakla biraz zor bence . En olumlu sonuç ilk 2 ayda oluyor diye de biliyorum .