Ben kendi adıma bi dükkân küçük işletme açmak istiyorum vitamin bar şeklinde sıcak soğuk sıkım meyve suları yanında yaş pasta tiramisu şeklinde satmak istiyorum eşim maddi olarak 300 bin gibi bir kredi çekecek bana sonra KOSGEB faizsiz kredi veriyormuş araştırdığımm kadarı ile şimdi ben KOSGEB den yararlanabilir miyim KOSGEB den destek alıp işyeri açan oldu mu bilgisi olan var mı