gmzzmrtt Alibebek1 benim bebeğim çok öksürüyordu. Doktor iki yaş altına dolven önermiyorum verilmesini dedi. Sadece Calpol verdi. Bebeklere çok zorda kalınmadıkça verilmesi iyi değilmiş canım. Bence daha sen dolven verme.
abidikgubudikisler Alibebek1 aynı şey zaten ☺️ sen a ilacını diğer arkadaş b ilacı kullanmış sonuç aynı ikiside ateş düşürücü. Merak etme dozu çok vermediğin sürece bişey olmaz 🌸 çocuk doktorum yüksek ateşlerde 4 saatte kullanmamı istiyor her defasında
Anatotales Alibebek1 9 aylığız havale sınırında hastanede 2.5 ml kontrollü dolven verildi 2 hafta önce. Sonrasında ben evde calpol pedifen dönüşümlü devam ettim. Bence 112 arayıp bilgi alın onların yönlendirmesiyle hastaneye gidersiniz veya takip edersiniz