Rozalinda Kizlar bu krem cocuga kullanilabiliyor mu icerigi temiz mi kullanan var mi? Oglum 3 yas. Yuzu cok kuru atopik cildi. Daha once mustela almistik onun icerigi temiz ama o fayda etmemisti. Bunda da cocuklar icindir diye bsy yazmiyor😬
askbebegimmbenim Rozalinda yeni siparis verdim benimde cildim çok kuru onun için aldım baya da beğenilmiş
Cinarinannesi23 Rozalinda ben çok küçüktü kullandım ve şuan 1 buçuk yaşında hala kullanıyorum egzama oldu bebegim doktor önermişti bebek yağı falan hiç kullanmadım hala bu kremle nemlendiririm çok güzel memnun kaldım
NEG Rozalinda evet kullanıyorum çok memnunum. Kızım atopik ve cildi kuru. İyi geliyor bende kullanıyorum bazen:)
Mirabia Rozalinda egzaması vardı kızımın doktor önermişti kullandım gayet güzeldi şuan 1 yaşında hala kullanıyorum
yavrupotuncek Rozalinda ben kullanıyorum üç doktor önerisi ile ama bu değil bunun yarım kilo olan 500 ml Beyaz kapak olanı atopik ciltler için mavi kapaklı olanı da nemlendirmek için onu alırken dikkat edin ve büyük boy olanı hem küçük olana göre fiyat olarak avantajlı hemde coook uzun süre gidiyo ben bebeğime kullanmaya başladığımdan beri o kızarıklıklar falan hiç yok gün içinde sürekli tekrarlıyorum ama
Papatya42 yavrupotuncek merhaba beyaz kapaklı olanı mı alalım yani sadece ben mavi olanı almıştım sadece nemlendiyor kızarıklıkları hiç geçirmedi
defnegynk Rozalinda bephantol kullanıyorduk. Doğduğundan 3 aylık olana kadar. Daha sonra doktorumuz başka bir krem önerdi. Kendim için cildiyeye gittiğimde bebeğimi de gösterdim.1 yaşında. Bu kremi önerdi biz 500 ml olanını aldık. Beraber kullanıyoruz güzel 😊
yavrupotuncek Papatya42 Beyaz kapak egzama ve kaşıntı için extra içerikli mavi kapak ise sadece nemlendirici
Ewremmrrve Rozalinda kendim de kullanıyorum 2 çocuğuma da kullanıyorum cildiye doktoru temiz içerikli diye önermişti
Mumugullu Rozalinda ben kullandım doktorumun tavsiyesiyle ağız suyundan sürekli çene etrafı kızarıyordu oğlumun iyi gelmişti bu krem