Ruzgarveannesi1 Vücudum kabardı artık Kaşınmaktan özellikle geceleri uyuz değilimdir çünkü evden nerdeyse hiç çıkmıyorum evde tek ben de var kaşıntı
kvrck80 Ruzgarveannesi1 egzama olabilir havalar ısınınca bende de oluyor psikolojik dedi dr ama 23 ne gene cildiyeye gidecem
alin12_ Ruzgarveannesi1 ürtiker yani kurdeşen yara yapar. Vucudunuzda bozuk para şeklinde yaralar var mı
Marsila Ruzgarveannesi1 Bilmiyorum ki kaşıntılı kabartili bir deri hastalığı stresten olan. Valla bende o da yok vücudumda milyonlarca böcek yürüyor sanki bende delirdim heralde
Ruzgarveannesi1 Yelda35 başta çilek diye düşündüm baktım değil strest sıkıntım da yok çok şükür ama 3 haftadır böyleyim nasıl geçecek bilmiyorum 🤷♀️
lbvmya Ruzgarveannesi1 cilt hastalıklarının çoğu şekeri kesince düzeliyor. Yani şeker çikolata tatlı hatta gluteni tamamen keserseniz çok kısa süre içinde iyileşirsiniz ayrıca bağırsak sağlığı önemli probiyotik takviyesi iyi gelebilir.
Ruzgarveannesi1 lbvmya çok teşekkür ederim denicem çok şeker kullanan biri değilim aslında ama olabilir
alin12_ Ruzgarveannesi1 benim butun vucudum olmuştu. Ürtiker başlayınca hemen devamı geliyor. İğne ile durdurabilmişlerdi. Sonra her stres yaptıgımda cıktı.
Ruzgarveannesi1 alin12_ öyle mi çok geçmiş olsun peki benim hangi doktora gitmem gerekiyor cildiye mi
alin12_ Ruzgarveannesi1 cok tesekkur ederim evet cildiye ye gitmeniz gerekıyor. Size de cok geçmiş olsun🙏 🥰