Masalinannesiii Cevap yazarmisiniz lutfenn .. 1aylik mi 3 aylikmi daha iyi yan etkileri cok varmi farki ne ve fiyatlari nasil bilen varmi nolur soylermisiniz bugun ilk gunu gdiicem vurulmaya ama cok kararsizim yardim edin
Bebegimucizem Masalinannesiii dün sağlık ocağındaki hemşiremiz 3 aylık olanları önermiyoruz çok ciddi yan etkileri oluyor dedi
Masalinannesiii Ikrazumra19 ama ne yapicam bu ay hamile kaldim sandim 5 gun gecikti diye delircektim daha kucuk bebegim korkuyirum iste
hepsineyeterim Masalinannesiii yani kac aylik oluyor şimdi hesaplayamadim ama bu haftayı duydum fenaymış öyle diyorlar sanırsam 2 yasa yakın ve son atak, sana nasıl akıl verelim bilemedim bizde de yok😁 bol sabır diyorum
Bebegimucizem Masalinannesiii yani 3 aylık iğneler uzun süreli koruma etkisi yaratsın diye daha ağır bir iğneymiş. 1 aylık olan iğneleri de 6.aydan itibaren vurabiliyoruz dedi hemşire
Sevda48 Herkeste aynı etki yapmayabiliyor ben 3 ay önce doğum yaptım kırkım çıkar çıkmaz vuruldum 3 aylık iğne bende bı yan etki olmadi 1 kere deneyip görmenizi tavsiye ederim
Masalinannesiii Sevda48 Benim gogsumde tümörler var iyi huylu ama. Annem dedi o igneler kansere ceviriyomus vurulma sakın falan diye kararsiz kaldim cok ya .
Sevda48 Bebegimucizem açıkçası bende uzun süre kullanmak istemiyorum evet 6 aydan sonra doğum kontrol hapı da kullanabiliyormusuz ben öyle yapıcam yeni doğum yaptığım için ve eşime de güvenmediğim için iğneye mecbur kaldım açıkçası
Bebegimucizem Sevda48 bişey olmaz 6 ayda iki kere vurulacaksınız zaten doktorlar sürekli olmasını istemiyor Uzun dönemli kullanımda zararları çok fazlaymış
Masalinannesiii Sevda48 onu icemem gibime geliyo aman bu isler cok karisik ugrasan hep biz oluyoriz 🤔☺