Merhaba arkadaşlar oğlum 3 yaşında tırnaklarını kestirmiyo uyurken kesiyorum bi sakıncası varmıdır annem uyurken tırnak kesilmez iyi değil dedi ama uyanıkken de kestirmiyo gündüz uykusu hafif olduğu için gece uyurken kestim az önce sizce gece veyada uyurken tırnak kesilirmi bi sakıncası varmıdır bilginiz varmı