Kızlar merhaba. Dün sabah eşim eczaneden ilaçlarımı almak için kimliğimi almıştı. Düşürmüş haberi yok. Bende fark etmedim hiç cüzdanımda. Bugün evin oradaki büfeden adam ulaşmış kimlik size mi ait diye. Gitti aldı ama dün sabah düşürdü,şimdi haber verdiler. Birşey yapabilirler mi kimlikle? Ya da birşey yapacak olsalar neden bize ulaşsınlar? Bilemedim ya.