Kızlar 2 3 yada 4 uaş çocuklarınız arrık kendisi istekle oturup yiyor mu yemelerini özelikle iştahsız yada isteksiz çocuklar, çok zorla yediriyorum. Ben oğlumu olaylarla kendisi bi kaşık alıyorsa gerisini ben yediriyorum çok istiyorum kendisi oturup eliyle kaşıkla istekle iştah ile yesin ama merde sizinkiler sorunsuz yiyor mu kendisi siz mi
Yediriyorsunuz 2.5 yaşında oğlum