patulya 6 aylık olduk mama takviyesi yapıyorum lansinoh var ama avent mi alsam artık kullanan var mıı
Gulgok12 Avent biberon emziği sürekli içine kaçıyor ben memnun değilim malesef . Yeni değiştirdiğimiz zaman 2 3 gün böyle bir sıkıntı olmuyor ama sonra bebeğim içerken içine kaçıyor sürekli elimle düzeltmek zorunda kalıyorum. patulya
Nacafa Gulgok12 bir şeyleri yanlış yapıyorsunuzdur suyu falan mı çok sıcak kullanıyorsunuz yıkarken. Ben iki yıldır kullanıyorum bir defa bile yaşamadım söylediğinizi
Gulgok12 Nacafa yeni aldığımızda 5 dakika suda kaynatıyorum tabiki sıcak suyla yıkamakla alakası olduğunu düşünmüyorum .
bbaa Merhaba avent tavsiye ederim iki kızımda da kullandım meme reddi hızlı akıştan boğulma falan yapmadı anne göğüsüne benzemesi sayesinde sadece emince süt geliyor bu yüzden zararı yok
Gulgok12 Nacafa philips’in sitesinde sterilize etmemiz için suda 5 dakika kaynatmamız gerektiğini yazıyor. Philips’in bi yanlışı var demekki 😄
Nacafa Gulgok12 üşenmeyip baktığınız için tebrikler. Yardımcı olmak adına yazdım ama boşuna yormuşum parmaklarımı. Siz doğru bildiğinizi yapın. Nedenini bulunca yazarsınız🥰
Gulgok12 Nacafa ürünün kendi sitesinde böyle yapılması gerektiği yazıyor hala neyi savunuyorsunuz anlamadım . Komik 😁 bebeğinize sterilize etmeden veriyorsunuz biberonu siz bi yanlışınızı düşünün bence 😘
nuh17 patulya hangi mamayi kullaniyorsun eger aptamil golden goat kullaniyorsan kasiklari biberonun hafif icine kiyamiyorsun dokulmesin diye we babyin philips awnt daha rahat oluyor
seymanur1325 Bebeğim 7 aylık birbuçuk aydır katı gıdaya geçtik kaşıkla veriyorum günde 4 öğün Bi o kadarda süt emiyor çok şükür. Ama kaşıkla zorlanmaya başladım en azından sabahları biberon vermek istiyorum hangisini kullanıyorsunuz 5+bebeği olan