Kızlar meraba bebeğim 41 günlük normalde çok uyuyan bi bebek değil kucakta uyur özellikle gece uykuları iyi ama sabah öyle değil. Ama bugün tuhaf bi şekilde dün gece 3 den beri hep uyuyor sadece mama saatlerinde kaldırdım max mama saatlerindede 1 saat uyanık kaldı bu durum normalmi doktora götirmelimiyim ateşini ölçtük ateşi falanda yok normalmi tüm gün uyumaları