Pamuk_bebegim42 Kızlar Leslie yaparken tek sıkılan ben olamam heralde bir an önce sıkılaşmak istiyorim ama yaparken de çok sıkılıyor birde siz hangisini öneriyorsunuz en etkili hangisi sizce Leslie yaparken sıkılmamak için yaptığınız şeyler var mı
curlymomms Pamuk_bebegim42 sirf bu yuzden cok verim aldigim cok guzel sıkılastığım leslieyi biraktim kolik bebekten sonra hal derman da kalmadi zaten 🤷🏻♀️
Eeisitan Pamuk_bebegim42 youtube da grow with jo var tempolu inanılmaz ter attırıyor ilk günler biraz zorlayabilir ama ben onu bulduktan sonra leslie yi bıraktım
curlymomms Pamuk_bebegim42 leslie 3 mile 45 dakikaydi galiba ama ben tek ogun beslenmistim o surecte tek ogunde her seyi yiyordum tatlimi bile geri kalan surecte sadece sivi besleniyordum tekrar ertesi gun ayni saatte yemek ve 45 dk leslie 1 ayda 7 kg vermistim
arifahsencesur curlymomms uygulama çok güzel bende yapmak istiyorum ama emziriyorum acıkıyorum dayanamıyorum yemicem diyorum ama olmuyor 🙄🙄10 kilo vermem lazım
Nehirmoms34 arifahsencesur bu yorumu ben yazmış olmalıyım on kg fazlam var ve emzırıyorum cok acıkıyorum 🥴
merkursavascisi_06 Pamuk_bebegim42 ben eskiden yapardım bilgisayardan dizi açardım tabletten leslieyi. Telefon da üstümde olur adımlarımı sayardım. Çok uzun zamandır yapmadım da çocuktan sonra yapmak muhtemelen imkansız benim için 🫠