Nickibosver Kızlar 18 haftalık hamileyim . Karnımda kasılma var. Şu an uzaniyorum böyle rahatsız ediyor. Nefesimi falan etkiliyor sanki. Genelde akşam üzerleri oluyor. Acile falan gitmeli miyim. Şimdi kadın doğumdan randevu alsam 10 gün sonraya verir anca çünkü
Meri-Mel Nickibosver Bir git çok erken kasılmalar için diye düşünüyorum ben yaşamadım ya da o aylarda ama acilden ziyade özele gitsen bir seferlik en azından kadın hastalıkları uzmanı görsün.
Nickibosver Nickibosver gaz sancısı mı yoksa hamilelik sancısı mı bilemiyorum şu an bir sancı çekiyorum ama 🥺 kızlar acile gitmeli miyim kızım da uyuyor kimse yok birakacak nasıl uyandırıp gidelim 🥹
balkanlardangelensogukhava Nickibosver merhaba mutlaka kısa zaman içinde gidin. Ben kendim hissetmiyordum ancak doktorum ultrasonda kasılma görmüştü rahimde bir süre progesteron kullandım erken doğum riskine karşı ❣️ düzenli magnezyum takviyesi kullanmakta da fayda var
Nickibosver balkanlardangelensogukhava teşekkür ederim şu an duruldu ama ara ara oluyor normal heralde diye düşünmüştüm ama sanki 9 aylık hamile gibi karnım kasılıyor. En kısa zamanda gideceğim 😞