Salihakadin hiç bir belirti yoktu kaka testi yaptı 2 mi ne çıktı o da var demekmiş
( şimdi bi doktor dinledim sadece mukuslu kaka varsa laktoz alerjisi için diyet önerilmez diyor ilk aylar normal yüksek çıkması diyor egzama vb durumlar başka septomlar varsa verilir diyor) benimkinde sadece içinde var böyle ara ara mukus o da zamanla geçer diyor