Secuuss Kızlar merhaba sağarak 17 günlük kızımı besliyorum vakit buldukçada silikonla emiyor ama uzun sürüyor uyuya kalıyır tabi🙈3 yaşında bir kızım dha oldugu için emzirmeye vakit bulamıyorum açıkçası. Normalde 2 saate bir sağıyordum ama süt cok birikmiyor. Geceleride 3 saate bir sağıyordum ama dün gece mesela 12 de sağdım sonra 4 gibi sağdım sonra uykudan ötürü öğlen 12 de sağabildim 2 kattan fazla cıktı süt ve şişmişti baya göğüslerim ağrıyordu. Birde sağ göğüsten fazla cıkıyor soldan daha az sizdede böylemi ilk kızımdada böyleydi.. gece max 2 defa sağabiliyorum kızım 2 saate bir besliyorum biberonla sonra sağmak zor gelşyor 🥹 süt artması içinde kuru dut üzüm incir hoşaf gibi içiyorum bestlak kullanıyorum helva dereotu vs yiyorum ama aman aman bi artış yok
_tuuggcce_ Süt sağma için bir şey diyemiyorum ama laktom adlı bir şey var bana doktorum önermişti doğum yaptığım zaman. Laktozsuz süt ile karıştırıp içiyordum. Bence süt arttırıyordu. Bir deneyin isterseniz. Tadı da güzel, içimi kolay oluyor yani ☺️
aven _tuuggcce_ denemedim takviye kalmadı mumkunse paylasirmisiniz int.den vs. Bulup ben hangisi anlayamadim bir suru farkli ürün cikiyora
Dery61 Secuuss evet arttı zamanla, sonraları 5 saatte bir sağıyordum. Bestlak damla bende kullandım artırmıştı.
aven _tuuggcce_ sutun tadini degistirme meme reddine yol acma gibi bir durum olmaz degilmi memnun kalmsmiydiniz
_tuuggcce_ aven yok olmaz, sanmıyorum. Zaten emziren anne için vitamin ve mineral aynı zamanda ❤️ rica ederim