14 aylık kızım bu zamana kadar adet düzensizliği yaşamadım ama bu ay 5 gün geciktim iki kez test yaptım biri kaset test biri erken gebelik testi bişey cıkmadı . Ama hala adet olmadım . Korunuyoruz ama icimede kurt düştü . Hamile olup testte cıkmama ihtimali varmı ? Pazartesiye kadar olmasam direk doktora gideceğim . Ama burayada sormak istedim böyle bişey yaşayan varmı