Mnli sinemina sleepy güzel değil herkes sleepy yazmış da çişi zaten tutmadığı gibi kakayı bile bırakıyor maalesef huggies bir tık daha iyi ama hepsi çişi bırakıyor o yüzden bez var diye güvenip bebek arabasına falan oturtmayın