sugarmomy yani şöyle süt ürünleri et ve yumurta da aşırı kabızlık döküntü vs de oluyor. Onları hiç vermiyorum. Sebze meyve de bunlar olmuyor gazı oluyor. Vucudu alışsın diye mecbur veriyorum. Çünkü alerji maması da gaz yapıyor bizimkinde. Onda da çok az çıkarıyordu. Hiçbir şey yememesi lazım diğer türlü