Kızlar daflon ilac kullanıyordum dun bıraktık bebeğimi ne zaman emzirmeye başlayabilirim
ftmainci 8 saat sonrası diye hatırlıyorum
Shaggy_ doktor 3 gün dedi ama bana da fazla geldi