Kızlar ben tesettürluyum abimin sözü olucak çok abartı olmayan altı kumaş üstü ince bı tül bı elbisem var düz siyah belden oturtmalı hangi renk şal takicagim konusunda inanılmaz kararsız kaldım elbise kesilmesin siyah takım diyo bı tarafim diger tarafım da saçmalama kara kara mi olucaksin dio bana fikir verin lütfen ya