Merhaba kızlar biz 3.5 aylıkken sünnet olduk sünnet dikişleri 1 aya düştü 2 kez yapışıklık yaşadık en son video attığımda doktoruma darlık var dedi dikişlerde yani kesi yerine ip bağlamış gibi duruyor diyeyim tabiri caizse. Birde tam pipinin üst tarafında dikiş yapılırken büzülmüş deri üst üstte gelmiş gibi bir görüntü var ben darlık var dedi diye hemen götürdüm tekrar muayene ettirdim çok normal dedi (çocuk hekimimizde aynı şekilde) . Sizlerde de bu gibi görüntüler var mı ona göre başka doktora da gideceğim bana normal gelmiyor korkuyorum. Birde bize sürekli dikiş yerine fucicort krem sürmem gerektiğini söyledi sürekli hemen hemen 3-4 ay ama o kremde kortizon varmış ve bu durum da beni germeye başladı normal olsa neden bu kremi sürmem gerekli diye sorguladığımda bana masum bi şey bendeki yarama da sürüyorum dedi. Bizim gibi bir sıkıntı yaşayan var mı yardımcı olabilirseniz sevinirim💜