Kızım 2 yaşına giriyor ben de 1 bucuk aylık hamileymiş yeni öğrendim bu yüzden kızımı memeden kesmem lazım zaten yaşı da geldi ama nasıl keserim bana acil yarıdm lütfen yara bandı taktım ama sorma da tramva oluşu ak diye korkuyorum gelip gidip bakıp oy oy oldu diyip öpüp gidiyor hani düşünce biz öpüyoruz iyileşti diye gidiyor ya o olur sanıyor açıp bakıp öpüp gidiyor şimdi aklıma takıldı bu bant ya tramva oluşturursa diye ne yapıcam ben bana yardım edin siz tramva oluşmadsn nasıl kestiniz? Teşekkürler