2kiz lohusaserbeti evet bütün yorumlarda rendesinin calismadigi yada çabuk bozulduğu yazıyordu çoğu markanin
JollyBaby 2kiz Bende yeni aldim sayılır cok araştırmistim günlerce Sonra en iyisinin tefal activflow olduğunu öğrendim. Biraz tuzlu fiyatı ama ömürlük bir ürün bence. Kullanıyorum suanlik çok memnunum