Fundish incitanem3 kendim tel kırma yaptım . Annem kastamonu dokumadı yaptırdı bi kaç Bağ işi var . Hangisini kullanıyorum tabiki hiç Birini çünkü oğlum alıp Alıp Yerlere atıyor. Çocuklar büyüyene kadad kullanamam
incitanem3 Fundish benimki dokunmaz öyle konsol masa yüksek zaten çok hoş duruyorlar o yüzden almak istedim